Scharnierenwinkel - Orderbevestiging

Vraag & Antwoord

Is verzending per briefpost mogelijk?

Nee, wij verzenden uitsluitend met de pakketdienst van DHL

Ik heb een bestelling geplaatst en de betaling is mislukt, wat nu?


Hoe plaats ik bestellingen in meerdere webwinkels van Profmarkt.nl zonder dubbele verzendkosten?

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven en mijn pakket is niet afleverbaar, wat nu?


Ik wil mijn bestelling retourneren

Zorg ervoor dat het product goed/stevig verpakt is. Stuur een kopie van de pakbon/factuur mee. U kunt uw retour verzenden met een vervoerder van uw keuze. Gelieve geen gebruik te maken van briefpost om artikelen te retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening en worden door ons niet vergoed. Stuurt u de hele bestelling terug dan vergoeden wij het betaalde bedrag. Stuurt u een gedeelte van uw bestelling terug dan vergoeden wij alleen de teruggestuurde artikelen.
Het retouradres:

Profmarkt.nl
Jasmijnstraat 26
6011RP ELL

Wordt bij de knoppen of grepen bevestigingsmateriaal geleverd?


Is een intracommunautaire levering mogelijk?


Ontvang ik een btw-factuur van mijn bestelling?


Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?


Mijn pakket is vermist, wat nu?