Vraag & Antwoord
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, het is niet nodig om een account aan te maken.
Is verzending per briefpost mogelijk?
Nee, wij verzenden uitsluitend met de pakketdienst van DHL
Waarom worden er kleine order kosten in rekening gebracht?
Wij berekenen kleine order kosten om de kosten te dekken die gemaakt worden voor de verwerking van uw order. Dit doen wij als de totale waarde van de goederen op uw bestelling onder een minimum bedrag blijven. Wanneer uw order boven dit minimum bedrag uit komt, vervallen de kleine order kosten automatisch.
Ik heb een bestelling geplaatst en de betaling is mislukt, wat nu?
Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven en mijn pakket is niet afleverbaar, wat nu?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Tel: *31 475 44 07 81 of info@profmarkt.nl
Ik wil mijn bestelling retourneren
Als u een artikel binnen de 14 dagen wettelijk zichttermijn wilt retourneren, dient u dit vooraf aan te melden door een mail te sturen naar info@profmarkt.nl.
Nadat u de retourzending per e-mail hebt aangemeld ontvang u van ons het retouradres. Bij uw retourzending dient u een kopie van de pakbon/factuur mee te sturen. U kunt uw retour verzenden met een vervoerder van uw keuze. De retourkosten zijn voor eigen rekening en worden door ons niet vergoed. Stuurt u de hele bestelling terug dan vergoeden wij het betaalde bedrag. Stuurt u een gedeelte van uw bestelling terug dan vergoeden wij alleen de teruggestuurde artikelen. Maatwerk in welke vorm dan ook kan niet retour of geruild.
Het door u betaalde bedrag wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour uitbetaald. Het bedrag wordt uitbetaald via dezelfde betaaloptie/rekeningnummer als waarmee u de aankoop hebt betaald.
Wordt bij de knoppen of grepen bevestigingsmateriaal geleverd?
Is een intracommunautaire levering mogelijk?
Ontvang ik een btw-factuur van mijn bestelling?
Van uw bestelling ontvangt u altijd een btw-factuur voor uw administratie. Deze wordt per e-mail verstuurd. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Mijn pakket is vermist, wat nu?