Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!

Vraag & Antwoord

Ik heb een bestelling geplaatst en de betaling is mislukt, wat nu?


Hoe plaats ik bestellingen in meerdere webwinkels van Profmarkt.nl zonder dubbele verzendkosten?

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven en mijn pakket is niet afleverbaar, wat nu?


Wordt bij de knoppen of grepen bevestigingsmateriaal geleverd?


Is een intracommunautaire levering mogelijk?


Ontvang ik een btw-factuur van mijn bestelling?


Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?


Mijn pakket is vermist, wat nu?